m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 20 decembrie 2012

ineluşe fleculeţe



să începem cu faptul că tu nu eşti pom de Crăciun
şi beculeţele/strazicurile/ineluşele cât mai multe nu te fac mai frumos

dadada! eu ştiu exprimarea propriului EU care e cât antarctida la toţi
dar îmi pare cât mai multe agăţi pe tine cu atât mai rău arăţi
când văd vreo fetiţă care are câte 2 inele de aur pe fiecare deget, mă gândes cât de mult îi lipseşte dragoste şi atenţia
băieţii cu brăţări şi hlanţuguri de aur înfăşurate de 4 ori în jurul gâtului sau a pieptului păros mă duc cu gândul la barsetcă

da nah. chiciul e la modă. sunt oameni care iubesc chiciul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu